La Torre de la Iglesia del Salvador Teruel Teruel. Aragón. Mudéjar
Aragonés > Teruel > Teruel

La Torre de la Iglesia del Salvador Teruel. Aragón.

Mudéjar de Teruel Patrimonio de la Humanidad



Uno de estos tesoros del mudéjar turolense, es la torre de la iglesia del Salvador.

Torre Salvador de Teruel 1

La torre del Salvador tiene estructura de alminar almohade y es un ejemplo de la construcción torre-puesta autorizada en 1277. Se levantó a principios del siglo XIV, como lo corroboran los estudios de termoluminiscencia realizados.

Torre del Salvador de Teruel 0

Formalmente se observa la superposición del cuerpo de campanas, en el que destaca la estilización de las ventanas rematadas con arco apuntado, sobre la estructura de alminar, separados ambos cuerpos por una hilera de ladrillos saledizos, formando ménsulas voladas.
Tal superposición provocó problemas estructurales en el conjunto, que fueron solucionados en 1650 con un realce de piedra en la base y la supresión de la bovéda de cubierta.
Esta se rehizo en 1953 con hormigón ligero.

Contemporanea a la torre de San Martín, se diferencia de ésta por su planta rectangular, su estilización, y por disponer de bovéda de cruceria en el paso inferior. Presenta además una cuidadosa elaboración ornamental, fruto todo ello de la evolución de la de San Martín, que es algo anterior.

Torre del Salvador de Teruel 2

Ye estructurada en una doble torre. La interior, de muros de hormigon de yeso, de un espesor de 50 cm, que forman un rectangulo en la base de 6,40 X 5,40 metros. La exterior, toda de ladrillo, de 60 cm. de espesor y sección rectangular de 8,20 X 9,20 metros de base.
Entre ambas torres se desarrolla la escalera, quedando la torre interna dividida en salas cubiertas por bovédas de cruceria.

Horario de visitas

Todos los días de la semana, todos los meses del año:
Mañanas: de 11:00h a 14:00h.
Tardes: de 17:00h a 20.:00h.

Ampliación de horario en Semana Santa y Verano, a consultar en la misma misma puerta de entrada.

Asimismo, la Torre de El Salvador es visitable fuera de los horarios establecidos, siempre y cuando se trate de un grupo organizado de más de diez personas, concretando previamente las visitas.

Redolada Comunidad de Teruel drento d'Aragón
Pertenexe a la redolada de Comunidad de Teruel


Altras informazions
Altros Monumentos en Teruel
Altras localidades de o monezipio


etiquetas

Introduzión to Aragón, Torismo, rural, borinas, cultura, arte, costumbres.
Presa posizión autiba en a cultura aragonesa. Jovenes y chobentú. Monta o tuyo mesmo rolde de chobenes. Creiga o tuyo informazión gronxiable e intresán. Contacta con nusatros. Da a conoxer as tuyas mesmas publicazions, o deporte y a naturaleza no te resultaran estranios. Presa partiu, aragonés por suposau.

Endiz Alfabetico denzima Aragón

Si quiers enamplar o tuyo informazión denzima Aragón puez empezipiar recorriendo bels Monesterios, o 40 Castiellos atro recorrido intresán ye o Mudejar, Patrimonio d' a Umanidá, tamién puez enamplar os tuyos conoximientos culturales denzima Aragón examinando o suyo eraldica monezipal e instituzional sin ixuplidar, por suposau, bellas d' os suyos feguras emblemáticas como San Chorche Amo d' Aragón o sus personajes ilustres añadiendo a istos datos un minimo recorrido por o suya istoria o bels libros.

Tamién goza Aragón d'una Naturaleza dibersa y variada donde pasando por plantas, animals, o paisaches podemos arribar a un fantestico bestiario que habita en os suyos molimentos.

A informazión no será replena sin un gambada por as suyas tres provincias: Zaragoza, Teruel y Uesca y sus variadas Redoladas, con aturadero en belún d'os suyos espectaculars paisaches como ro bal pirenaico d'Ordesa o el Moncayo o por oposición en el valle el Ebro.

Si razones de treballo u familiars te han lebato Luen de Aragón puez Bajarte imágenes de fundo, sonius u animazións

Tamién puez dedicar-te a ros intangibles: dende ra replega de falordias que fan a Aragón unibersal o tuyo tamién puez engalzar a presenzia d'o Santo Grial en Aragón.

Atras paxina denzima Aragón en Internet

Bi ha atras autualidades y reyalidás que tamién te pueden intresar, Ta siguir a eboluzión d'o Aragonés de Aragón



Mudéjar en Teruel | Maestrazgo | Albarracín | Probinzia | Teruel capital.
Torismo Rural | Cheolochía | Museo Probinzial Teruel
Naturaleza | Uesca | Teruel | Zaragoza | Aragón | Redoladas
Endice Alfabético | Temático | Direziones Torismo | Mapas | Enrastres



La Torre de la Iglesia del Salvador

Copyright 1996-2023 © All Rights Reserved Javier Mendívil Navarro, Aragón (España)

Si quiers modificar datos u enamplar a informazión suministrada escríbenos

Aviso Legal. Ista autibidá de l'Asoziazión Aragón Interautibo y Multimeya
Ye realizá con independenzia de tot aministrazión o instituzión pública.
Fren a ra menaza de trasbase a esperanza d'o augua

Para saber cómo utiliza Google la información de sitios web o aplicaciones de este sitio puedes visitar: Política Cookies.